KFI-Partner, COVID-19 hjælpepakke

Formålet med hjælpepakken er at afhjælpe udgifter og understøtte ekstraordinære tiltag i butikkerne i forbindelse med COVID-19.

Vilkår for uddelingen

Aktiviteterne skal være gennemført i perioden fra 15. marts 2020 til 9. juni 2020

Uddelingen kan dække omkostninger til:

    • Fysiske tiltag til reduktion af smittespredning i butikken inkl. vagtordning (kunder/medarbejdere)
    • Omkostninger til samarbejdspartnere, indrykningsudgifter og medarbejdere dedikeret til Facebook kommunikation i butikken (ej avancetab på kampagnevarer)
    • Omkostninger til etablering/udvidelse af vareudbringning/-afhentning i butik for øget kundestrøm/kundeloyalitet
    • Ekstraordinære lønomkostninger til sygefravær blandt medarbejdere, udvidede åbningstider m.v.

Faktura til grund for aktiviteter skal være KFI i hænde senest den 31. august 2020.

Ansøgning til KFI skal indeholde navn på samarbejdspartnere, samt beskrive planlagte aktiviteter.

Ansøgningsfrist 30. april 2020.

Ansøg om uddeling